världen utanför brinner, sometimes words are not enough alltså anledningen till varför jag avgudar Daniel Handler

   Ännu ett år senare och hardcoreness saknas fortfarande. Men egentligen tror jag att jag klagar lite mer över det än faktiskt ser mig omkring efter hardcoreness. Det finns väl där om man kikar. Världen lutar inte så mycket som året tidigare men det handlar väl om att jag själv är mer stabil. Inte om en molnig jävla fast punkt jag drömde om. Drömmer om. Det här med skägget och lakritsdoften - det var en fin dipp i min stabilitet för ungefär ett år sedan ganska exakt. Det var en ganska okej dipp.
 
 
   "Min slumpmässighet är befogad om man är medveten om hur mycket jag är aktiv på dagarna nu." L.E.
 
 
"Det är kul att många tycker om att titta.
Låta.
Egentligen hör de ju inte, eller så.
Men du hör iallafall,
kikar lite kanske.
Då är du söt för nyfikenhet klär dig så bra."
 
 
   “Wherever it’s good, whatever strange faraway land, let’s go there, let’s stay in that place alone.”
 
 
   “This is love, to sit with someone you’ve known forever in a place you’ve been meaning to go, and watching as their life happens to them until you stand up and it’s time to go. You don’t care about yours. Why should it change, the love you feel, no matter how death goes?”
 
 
“It is not the diamonds or the birds, the people or the potatoes; it is not any of the nouns. The miracle is the adverbs, the way things are done. It is the way love gets done despite every catastrophe.”
 
 
 

 
 
   Och avslutar med:

Kommentarer
Postat av: mmhm

sista gifen <3

2013-03-19 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0