hej!

är detta fo' real? fanns detta namn ledigt på en blogg?
satt och försökte tänka. hej.blogg.se - tråkigt, opersonligt. det får funka, bloggen får vara motsatsen. upptaget
bonjour.blogg.se lite mer pretentiöst. det får gå. samma tanke ju. upptaget
dedär.blogg.se nu börjar det hända grejer. det kan läsas "de där" som i "dom där" eller också "de där" som i "det där", bara drygt stavat. det där jag tänker på liksom. ex. hööö vad drygt det är med folk som inte är kapabla att skriva ut hela DET och bara skriver DE. helt fel jö. upptaget

vad gör man nurå? kollar spotify biblioteket för eventuellt namn. det första jag ser är stadsvandringar. ja men fasiken vad bra. passar exakt. uppt... nämen vänta. inte alls upptaget. inte ens lite (som om det går). helt och hållet där for the taking. stadsvandring it is. engelska också tydligen. i nian gjorde jag halva mitt svenskaarbete "boken om mig" på engelska. det var en komisk del av livet.

här tänkte jag bara skriva. och strunta i att jag är jag. strunta i hur det låter i andras öron/syns i andras ögon. för det här är mitt. min stadsvandring. inte alls bokstavligen talat. kanske bildligt, har inte bestämt mig. ja, det var nog allt. behöver inte förklara mig egentligen - hehe!

p.s. stadsvandringar eller promenader i största allmänhet är underbart fantastiskt bra. på natten mest. speciellt då. när en jätteopassande varmt vintervind blåser överallt. blåser högljutt och solitt, och samtidigt så mjukt och omfamnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0