jag vill bara veta att du lever

haha alltså den här bloggen är ju jättefjantig. jätte.fjantig. menmen den är ju ny också, kanske lyckas den komma upp på stadigare fötter så småningom. kollar på charlie st cloud med ett öga, den går på tv. ganska fjantig den med men jag vågar inte uttala mig riktigt då jag inte sett den ordentligt och eftersom det skulle kunna vara en film jag blir en softie för. "bara för att man citerar e.e. cummings blir det inte en djup film". e.e. cummings <3 i carry your heart. I carry it in my heart.

skrev in den kursiva meningen i googelgrejen för att försäkra mig om att jag citerade rätt - viktigt!!! och ett förslag var "i carry your heart i carry it in my heart meaning". hur kan man inte förstå meningen i den meningen? hahahah språkception. hur kan man inte förstå meningen i dikten? den är så fantastisk. så himla fin och värmande och bra. bara bra.
p.s. se candy med heath ledger och abbie cornish d.s.

Trackback
RSS 2.0