500 days

För övrigt önskar jag mest typ att jag levde i 500 days of summer. Trots att den är ganska brutal och jag skulle hata livet - fast vänta, matthew gray gubler är med, livshat finns då inte med på kartan. Nej men den är ju så himla fin. Kan inte livet alltid gå i instagram-shadings (det. är. fint.) och ha the smiths-låtar i bakgrunden? Alltid ha fina kläder på sig. Åh jag saknar kläder, vill åka någonstans å köpa fina kläder jag kan dö lycklig i. Skor också MVH materiell tjej. Materiell lycka är äkta lycka. Skoja men alltså HAHA kläder <333333333



Och man bah nej men alltså jag är inte kär i er relation. Bör uppmärksammas: HAN HAR JOY DIVISION TRÖJA PÅ FÖRSTA BILDEN. Varför är han så himla bra men så himla LAME? För det mesta alltså, för det mesta är han ganska lame i filmen. Men fin ändå å så. Blir arg på livet som inte ger mig "late night talks" (dubbelmoralen som uppstår när man just skrev att livet inte ger dig något, du får ta för dig själv.. och sen klagar på att livet inte ger en saker, EH).

Hejdå så länge.
Trackback
RSS 2.0