Avslut eller nåt

ÅH jag orkar inte för vi skulle ju passa så bra. Låter mig själv vara hur trött som helst i den alkoholbesudlade bitterheten. Lyssnar på Håkan Hellström – Vi Två, 17 År som är min nya "tyck synd om mig nu, jag hatar livet"-låt, tycker synd om mig själv (lite i stunden) och hatar livet. Inte hatar alls. Är bara trött. Och så. Det hade kunnat räcka nu.

p.s. NEJ JAG VILL INTE SOVA MED DIG IKVÄLL. Allt suger (inte du egentligen). Jag har väntat på ett regn, som inte kommer. Det kommer bara snö. d.s.

Men du sover ju inte, hör du inte på?? Vart du vill så fort du kan. Håkan har inte grammatiska fel i sina texter, du har rätt. Godnatt (du suger dock) (inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0