Bottom-line

Folk bah "don't make me fall if you're not ready to catch me" och man bah "ok.........." och tänker "don't you go tell me wat to do". Vet ej om jag blir extra trött på sånt där på natten för såg nyss ett blogginlägg på blogg.se:s hemsida (nivet när man loggar in så är man ju där.... ja) där det var en bild på en mojito med texten Nyttig mojito! och man bah ÅH VAD INTRESSANT NU KAN JAG BLI FULL OCH VARA NYTTIG?! Och så skriver jag "bah" hela tiden, men det är nödvändigt.

Borde sova, ska ju snart, kollar för tillfället på repriser av serie-avnsitt jag redan sett för jag är ganska värd å såe. Cornelis går på tv. VAD FIN DEN ÄR. Allt är fint så länge det inte är fult (ex. fult: mes-citat om livet/mojito-bilder). Drömmer mig bort lite till Paris också, åh vad jag saknar Paris. Vet ej hur pengarna försvinner och förstår inte hur jag någonsin ska klara mig i det självständiga livet rent ekonomiskt. Hur gör man? Kanske borde bli dataingenjör trots allt. Fan vad bekvämt. ÅHE jag som är så bekväm. Åhåhåh.


Alltså Hank VON HELL (så himla bra artistnamn hahaha dör lite pga söt) är en sån bra Cornelis, om någon ska vara Cornelis förutom Cornelis det vill säga.
Trackback
RSS 2.0