clacla

du säger så och sen si
jag tänker bara idioti

VÄRLDENS BÄSTA RIM SOM JAG JUST KOM PÅ TACK SÅ MYCKET *bockar
Dricker kaffe i min säng och funderar på idiotin i vissa människors uttalanden som inte alls är idioti utan bara osäkerhet (iallefall i just detta fall) men ändå så himla dryg. Vem skriver så? Vem har så pass obefintlig självdistans men stor medvetenhet att de skriver saker med undertexten "jag vågar inte riktigt är någon på att göra detta med mig? haha". Det där haha är ett såntdär när man skruvar på sig i ett osäkert ansiktsuttryck när man säger det. "...ha, ha". Men vad ska man göra? Tror min kaffebryggare börjar gå sönder då jag alltid får kaffestoftsgrejs i koppen. Önskar att jag orkade spela in någon slags videoblogg för det skulle vara kul. Orkar inte. Muahahahaha osv.

En annan sak som plottrar my mind förutm mina eftervblivna styckeindelnignar på bloggen (????orkar jag ta tag i dem??? NEJ. Det ser fint ut ändå. MVH tjej som ändåså skriver tjugo meningar i samma parantes och helt missanvänder dessa precis som allt annat) är tjejer/flickor/kvinnor som på asfula sätt bekräftar alla nedvärderingar mot kvinnor så som när de säger "jessica finner sin plats i köket. hehehhehehi" eller "haha har du mens eller? hahahaheh". På skoj, är jag mycket medveten om trots att de antagligen inte är medvetna själva om att det inte lär vara helt på skoj, men ändå ganska bekräftande till alla killar/pojkar som säger exakt samma sak på skoj/allvar. Nära-vänner-skoj, okej då kanske man förstår men instagram-twitter-skoj är ju lite mer otydligt.

Det är på skoj Jessica, ta inte allt så seriöst??? Okej. *går å lägger mig

(har aldrig någonsin gått och lagt mig när jag skrivit det på bloggen som uppmaning. BADAzZzZz)
(HEHEHE slutet på badazz blev sömn-ZzzZZzZZz som en riktig kalle anka tidning. Inte meningen därav kul. Heheheh). zasveeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0