ge mig inga mellantider, jag har stämt träff med en tumör

-jag tror du är min opassionerade håkan hellström. älskar dig för det
-du kommer aldrig bli min håkan hellström, jag vet inte ens var du är just nu
-du kommer alltid vara min brooklyn sun
-och du antagligen min aprilhimel, ett tag till iallafall
tills jag åkt till brooklyn och sett solen gå upp, eller nåt
finns det någon mer?
-kanske den festliga, som också kommer från USA
sen är det schlutt

Lyssnar väl lite på Håkan och tycker synd om livet. Lyssnar på Melissa Horn – Tyck synd om mig nu bara för att jag faktiskt borde ha hört låten som jag använder som referenspunkt varje gång någon ska tycka synd om mig minst en gång. Musik är fin, den säger så mycket mer. Så mycket bättre (JA TED).

nerkärad
fallande
Ska du sluta snart?
åker hit och dit och önskar att jag var en kanin
så jag inte heller kunde låta något
Det är inte lätt när det är svårt! dånade han
-Eloge och sorti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0