inspirazzzion

haHA älskar att jag sitter och äter ocraveat godis bara för att jag kan. Bara för att det finns och bara för att det är goooott. Ja. Annars har jag koll, ska ner på stan om en timme. Tills dess ärde baksmällan på tv. Så som sagt, jag har koll. Skriver alldeles för mycket på min blogg men alltså, va' ska' man görah?
JO JAG VET VAD MAN SKA GÖRA! Kom på att kaffe nyss anlände till hemmet. Kaffe är livet (men mina fingrar vill alltid skriva kagge när jag ska skriva kaffe). Då bör man dricka kaffe. Förfesta med kaffe? JaRå det är en ganska bra förfest. Hejdå.

Kategorins namn "ALLMÄNNA TANKAR versaler (/ordbahjsz)" är så himla rätt för det enda som befinner sig under denna kategori är just ordbajs.

Bo Kaspers Orkester – Brev den här låten brukade få mig att börja gråta förut. HEJDÅ (på riktigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0