Kenneth the band

Kent på twitter är för övrigt MITT LIV. De är bäst och deras tweets är knäppa men oftast bäst. Urval typ:

11:55 PM - 14 Apr 12 "Vad var det jag sa förra söndagen?Jag ska aldrig mer dricka,eller...Jag måste försöka dricka lite mer."

8:12 PM - 14 Apr 12 "Nej. Nu orkar jag inte vara snäll längre. Hädanefter ska jag hålla mig till sanningen!"

7:20 PM - 14 Apr 12 "Det är synd om ke.... människorna"

9:36 AM - 13 Apr 12 "Just nu ganska positiv. Men snart negativ igen."

5:05 PM - 6 Apr 12 "Finskt ordspråk 2: Ingen ser dig, ingen bryr sig, du är ensam."

3:10 PM - 6 Apr 12 "Finskt ordspråk"De är bara livet""


Andra fina saker också som "våga vara glad", "det är aldrig för sent att ge upp" och "twittra aldrig nykter" (den sista är mest kul) och ibland twittrar de till sig själva vilket är as. roligt. MVH Fan_gurl_94.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0