Lasternas summa är;

HAHA okej blir bitter. Går och lägger mig. Borde, men äter mer tyrkisk peber istället. SÄMST. Kommer vara död, får ångest över skola och matematik. SKITER I OSV. SOM ÄKTA REBELL OSV. OSV. OSV.

Vad kallas det som du ger din själs kärlek när du ger en knippe blommor?
- En bukett.


TP levererar alltid. Såatteeeeeh. Vill skriva "Hej! TP är kul! Ska vi spela lite, dricka lite kaffe, bli lite kära och lyssna lite på håkan/lasse/salem/våra hjärtslag? Kom igen det blir kul! Speciellt det där med att lyssna på hjärtslag, då är man estetisk och cool duvet!". Borde sluta uppdatera varenda tanke som korsar min hjärna på denna blogg. FAST NE, för det är ju typ dens påäng. HAHA STAVADE JAG JUST POÄNG SÅDÄR? Ja, ja det gjorde jag. Den här bloggen är mitt bollplank som sparas, och det är väl okej. Mest komiskt. Tex när jag tycket att det är en bra idé att skriva dikter på fyllan klockan halv fyra på morgonen. Då är det extra bra att ha en blogg liksom.

Lasternas summa är ju konstant,
nu går jag och lägger mig på riktigt. Det är dags och jag vill sova. Puss kram och allt vad som är bra/mysigt. MAHA sämsta avslutet ever. Hoppas ni mår bra! Puss.s.s.s.s.s.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0