LILLA INDIE-DÖDEN

Fb-vän: "orka cp dampa! rikti tönt"
Den här fb vännen är komisk ibland men känner den knappt, varför är vi vänner på fb? Vet ej tog bort osv men det var inte poängen. Vem fasiken skriver.. alltså. hela den meningen?
Är så sjukt bitter att jag inte vet var jag ska ta vägen och blir sur på mig själv över min bitter-bitchighet. Wattafaaak, jessica. Blir asarg för att livet slår mig i ansiktet hela tiden och sen ännu mer arg för att "det finns så många som har det värre" osv och att typ allt sitter i mitt huvud. Vet inte varför jag ser allt så negativt???? INTE LIKT MIG. Typ. Brukar inte vara såhär bitter. Blev bitchslapad två helger i rad av livet så är nog lite därför. Men ibland är det kul, å vara bitter. Bara inte hela tiden för då känner man sig sämst, som om man förstör livet för alla som är runt omkring också. Å DET SUGER.

Men nu ska jag lyssna på en asbra podcast och skratta. För livet är inte ens illa. Återkommer kanske sen och bittrar ur mig över vin-drickande twittrare som vill dö lilla indie-döden. SO HARDCORE. Hehe (jag får iallafall mig själv att skratta över hur töntig jag är när jag blir arg. Bra!) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0