mitt hår ramlar ur knuten, men livet fortsätter ju ändå

OKEJ JAG FICK JUST REDA PÅ ATT JAG FICK JOBBET SOM GATUMUSIKANT I SOMMAR OCH ÄLSKAR LIVET SÅ HIMLA MYCKET FÖR JAG TRODDE VERKLIGEN INTE ENS PÅRE SJÄLV ELLER SÅ. SÅ HIMLA PEPP. LYCKAN OSV. SKÄGGET OSV. BÄST OSV. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHEEEEEEEEEE. Kollar på Limitless på tv när jag borde sova för sömn är ju bra men Robert De Niro är ju så bra att man bara kan gå och bli kär lite hur som helst.

Förut brukade jag å min kära vän säga och önska att Robert De Niro var vår maffia-morfar och Jackie Chan var vår karate-farfar. Åh så blåögda vi var. Den riktiga maffia-morfarn är ju Marlon, och karate-farfar klarar jag mig nog utan. De Niro kan bli min maffia-pappa. Ja. Detta är bra. Haha, sånt här jag tänker på när jag sitter i mitt rum och chillaAaaAAaAaAAr. Min säng är så himla äcklig för jag sitter alltid och äter i den när jag kommer hem på kväller men haha vem bryr sig det är ändå bara jag som ska befinna mig i den. Såatte. Nu ska jag fortsätta ge Limitless & Robert uppmärksamhet, HÖRS RÅ

Kommentarer
Postat av: aspie

hehe vad kul att du skrev ett lugnt inlägg om jobbet i vanliga bloggen och psykar ut här hehehe

2012-04-16 @ 17:33:03
Postat av: Anonym

Do you not understand that that iz how i rollz?

2012-04-16 @ 22:28:00
URL: http://stadsvandringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0