Och du undrar vem, vem om inte du.

Velar mellan att tro att livet är Men Toby, att det som ska hända och borde hända kommer hända. Mellan den tanken och tanken att om något ska hända får man väl för FASIKEN ta tag i det själv. Som vanligt, liksom. Kommer fram till ingenting. Men nej.

För jag har inte sett nån som dig än, vi är förlorade, vi två, sen vi var 17 år.
-Blablablabla.
-? ...Chachacha. (Ni får mig vart ni vill)
-Blablablabla!
-?! Chachacha! (De får dig vart de vill)


Nej jag kommer inte släppa denna låt på ett tag, nu är det dags för 17 år.
VILL SLÅ ALLA UNIVERSITETREKLAMER PÅ SPOTIFY I HUVUDET. Varför stör ni min musik? Eller när man lyssnar på världens lugnaste låt som störs av GIMME ALL YOU LOVE GIMMEGIMME ALL YOU LOVE med Madonas hetsiga tempo. Jag tycker om Madona men jaaaaaa jag veeeeeeeeet man borde väl skaffa premium osv hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0