PiCzSzS

Ursääääkta miiiiiiiig men jag avskyr verkligen såna här bilder så mycket att jag blir mer/mindre bitter:



1. Nej livet ska inte göra jobbet åt dig du får anstränga dig själv 2. Ja sluta kolla i backspegeln och sväng in i en bil och dö. Asbra idé 3. Livet är inte en våg. Det var bara det. CARPE DIEM

Förstår ju metaforerna som försöker krystas fram men det är ju så himla FULT å drygt att jag vill slå bilderna i ansiktet. Det är inte så synd om människorna som de själva älskar å tycka och man bah skääääääääärp diiiiiiiiig och ta dig samman. Lite så. Sen ser jag typ en sån här bild:



Och inser att jag är precis lika töntig som resten av världen. Å det är väl ok. Men man kan väl låta bli att bara prata om hur synd det är om en i all seriöshet som finns, å så. Kanske?
Trackback
RSS 2.0