se hur kvällen brinner opp

Pendlar mellan att vilja skrika IDIOTIDIOTIDIOT och mysa med livet. Detta kanske låter läskigt/som bipolär sjukdom. Tror det är tonåren bara *klappar alla tonåringar på huvudet. Idiot är ett sådan otroligt händigt ord i livet för det passar så bra. Precis som frasen "dum i huvudet". Sikken slagfärdighet!

När jag hör Marit Larsen – Fuel blir det jättemycket overload och jag dör lite trorja. Känner dofter (doften), kaffet, hejdlösa skrattet, bläddrande i det där Om Mig, uppmärksamheten i de blåa ögonen, så himla hårda kramar, bussturer, spetsig haka. Mer då? SÅ MÅNGA AVSKED UNDER MÅNEN, orkar inte med dem. Varför ska det vara så för? Jag vill alltid ha marit larsen-rus vid min sida. Och lasse på andra sidan. Inget utesluter något, absolut finns inte, du är inte fel sort.

Varje stycke på min blogg känns som en egen berättelse. Önskar många saker. Går och lägger mig snart, det är dags. Saknar mannen under månen i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0