ja, ja, ja, nej

Diverse tankar påväg till sminket:
Okej. Nu ska jag ta tag i mig själv och gå upp för att sminka mig. Hejdå

Varför biter jag på mina naglar? Det är fuuult måste sluta.

JAg ser ut som en pudel.

Under sminkningen:

Nä satte på Krunegård och blev lite mindre bitter. Ja satte på hans musik alltså, i annat fall hade jag blivit mycket gladare. Muahahha.

Jag kissar hela tiden. Så mycket vatten dricker jag väl inte? Eller?

Ahe nationalteatern gör mig också glad. Tack Musik.

Har borstat tänderna iaf (=fräsch?).

OKEJ NU BÖRJAR EYELINEN, SNYGGHETEN LIGGER PÅ DETTA ÖGONBLICK.
VET INTE OM DET BLIR BRA DET ÅTERSTÅR ATT SE ÄR LITE RÄDD

Det tar sig, det tar sig <3
(Det gör inget att det är ca en liter mascara senare.)

JARÅ DET GÖR DET?! Lyckan. Wattafak?

Bob Hund – Ja, ja, ja, nej JA!

Mitt hår är ju försjävla tjockt iallafall. Det känns ju bra.

Allt resulterade i följande :)



Nej. Men dubbelhakan såg förjävla mysig ut MVH man som säger förjävla två gånger i ett inlägg. Såhär:


"ähe jag bryr mig typ inte men det är väl bra"


"höööööö jaha okej öh bra *brööööl"
Trackback
RSS 2.0