Visst känns det som? / Inga kan ta fel på varandra som vi

Kent är så himla fina att jag vill dö med dem hahaha så himla extrem tjej. Men alltså de är fina. JÄIRFM är bäzt men alla twittrar om den och jag känner mig som ett mainstreamat retard som gör som alla andra. Sen sätter jag på JÄIRFM och älskar livet igen.
Annan sak jag älskar; Familjens pantamera-låt som breakar in som reklam ibland. Det är så himla fint med dialekter i sång också? Kul. Som hundisarna Bob.

Annan sak jag älskar; faktum att min morbror älskar Kent av hela sitt hjärta, kan ej släppa det (vilket älskaception det blev hehe). Jag har aldrig lyssnat på Kent riktigt så ordentligt som jag gör nu - kom fram till att det beror lite på umgänget också. Men har alltid vetat att morbror min älskar dem och bara dem, alltså, det är bara Kent han alltid tyckt om. Och nu förstår jag ju, för det första. Men det säger ju lite också, om honom. En fin familjemedlem man alltid haft där trots att man inte alltid förstått den. Det är så himla fint att förstå för han är så himla värd att förstå, tokiz. Har typ bara velat hylla min morbror av diverse anledningar (han är bäst) de senaste dagarna och inte gjort det. Ovärt att göra det på min zuperzecretzilverblogg, borde säga det till människan istället. Ja. PUSS OCH GODNATT. Livet känns bra.


(förvirringen som uppstår när man hör jocke berg sjunga på engelska för första gången och känner, jag har en så långt bit kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0