:)a

   OK HEJ blir lite upprörd och ledsen över alla äckliga partyhens som ba ME MYSELF AND I LIVING LIFE PARTY PARTY SEX SEX och man ba USCH. Men alltså jag bryr mig i vanliga fall inte eftersom jag inte umgås med såna människor och därför inte behöver varken tänka på de eller deppa över att de existerar. Nu råkar det dock vara så att jag har en del sådana där mysisar i min klass, och då blir jag bitter.
   Vad en hen just twittrade: Kille igår kväll "zack efron har så fina havsblåa ögon" efter de berättade han hur snygg efron är. Bi??
   JAMEN SNÄLLA JAAAA SNÄLLA bygg på alla stereotyper och normer snälla gör det stoppa evolutionen snälla bara var så himla fantastiskt idiotisk. För det första :) efron har fan asfina, havsblå ögon tycker jag ockå. Straight?? För det andra :) jag avgudar oändligt många kvinnor och är inte automatiskt bi/homo för det, vem bryr sig? KAN MAN BARA TYCKA OM FOLK MAN VILL LIGGA MED? Vad spelar något ens för roll låt folk älska bara MVH hippien. Helt seriöst om jag skulle ba "Megan Fox har så snyggt röda läppar hon är så snygg hennes kropp tatueringar osv osv osv" skulle ingen bry sig. Alla, inkl partyhen som skrev tweeten, skulle ba "jaaaaa ellerhur fett orättvist".
   Fattar INTE hur man kan yttra eller tänka något så hjärndött som den aktuella tweeten just nu. VARFÖR reflekterar eller analyserar folk inte över någonting över huvud taget? Varför är alla hjärndöda? Varför finns inte en vettighets-spruta som folk kan få för att sluta vara idioter?
 
   Vad en annan hen i min klass yttrat under religionslektion när läraren läste krönika skriven av Jimmie Åkesson där han pekar ut islam som det största hotet mot oss sedan andra världskriget ( ":)" ). "Ja alltså jag håller med i en del punkter som SD har men jag skulle inte rösta på dem". JAHA men alltså jag blir så himla arg på det där. "Alltså SD tar upp en viktig fråga!" NEJ DE TAR UPP RASISM SLUTA VARA HJÄRNTVÄTTADE BÖRJA ANALYSERA BÖRJA TÄNKA SLUTA VARA DÖDA FISKAR ahha omg hård jag var där men blir så arg. Jag orkar inte ens gå in på detta med SD och den lilla icke-rasistisk-manteln man tar på sig där det står "SNART FÅR JAG VELL INTE ENS TYCKA OM SVENSKA KÖTT BULLAR I MITT EGET LAND LÄNGRÄ" eller dyl eftersom man känner sig så himla kränkt av att SD får skit när de yttrar rasistiska saker hit och dit. Jag orkar inte skriva om det här. Men jag ville bara säga att jag blir så himla arg. Och trött. När folk helt och hållet saknar en analytisk förmåga. Snälla utveckla en hjärna. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0