Alltså en massa ran dom grej s jag skrev igår??

   Anmärkning som jag ser när jag läster lite blogginlägg; när jag har "identitetskris", som nu, ställer jag frågor om allt till allt angående allt.
 
   Älskar mig själv lite för att jag skrev "jaaaaag viiiiiiill inteeeeee varaaaaaa ennnnnnn braaaaaa määääänniiiiiiskaaaaaaa jag vill bara vara en självisk bajskorv som skiter i andra HAHA SKOJA då skulle jag ju vara en moderat och hata mig själv." hahahhahha så jävla rolig ok älskar alltid mig själv. Men åh är så himla glad att jag gör det. Tack mamma (OBS helt seriöst tacksam för bra uppväxt).
 
   Kul grej: Jag innan lovet "okej nu på lovet ska jag gå på friskispass EVER Y DAY för nu har jag ju faktiskt tid!!!! Jag lovet: jobbar varje dag från 14-22.40. Går på någon festlig tillställning 22.40-02.00. Däckar i min säng. Går upp 11.30. Äter frukost, tar ut hunden åker till jobbet FÖR JAG BÖRJAR JU FAKTISKT KLOCKAN TVÅ. Hahhahahahah ingen tid in life. Dock är arbetspass på 9 timmar som ett träningspass så det är väl ok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0