boys boys boys

   Hatar egentligen texter som "A boy who: does this and this and bäzes you" pga så löjliga. Men idag hittade jag en jag gillade delar av. Detta saknar jag i mitt liv:
   En kille som:
- skickar sånadära gosiga sms som man blir så lycklig av att man INTE KAN låta bli att le. Jättefånigt men lyckligt.
- kysser en på nacken
- pussar en var som, läppar hals nacke skuldra spelar inte ens roll bara pussar.
- säger vad han känner
- du kan vara uppe och prata med hela natten
- är söt
- ler fint
- gosar med dig
- promenerar med dig
- skrattar med dig
- kramar dig så hårt att man aldrig ens behöver släppa, egentligen
- tittar på dåliga och bra filmer med dig
- lagar mat till dig
- man kan ha fredagsmys med
- jag kan gå på bio med
- har skägg
- EN KILLE HELT ENKELT
- ger mig det nedanstående
   
 
Nä jag är inte kräsen eller har höga krav på något konstigt plan. Var har världen fått detta ifrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0