GOD JULiz

   Sitter här och hostar i min säng fullt påklädd med halsduk och allt (OBS min indian-halsduk jag hade i sommras under den tidens sjukcrash). JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG ALLTID BLIR SJUK SÅ FORT JAG BLIR LEDIG jo det gör jag men alltså *denial* kroppen är lite knäppis den. Men jag skall jobba hela veckan så tänker att då kanske min kropp blir frisk igen. Ledig = sjuk, krigar = frisk. Så att e. Imorgon är det juldagen också så det ska ju tydligen vara fetaste festen på året.
   Var assnygg ikväll. Grät typ hela kvällen pga diverse anledningar så det var ju ovärt samt inget eventuellt haff fick se mig. Man är ju bara snygg för det andra könet. Så ni vet, om ni inte förstod det redan. Fick Flodhästen av Stephen Fry och Vita Kränkta Män så det var fint. Fick en massa annat värt också. :''''') mor min känner mig.
 
   Nu ska jag fortsätta se HIMYM och kurera mig alt. dö. PUSS OCH KRAM GOD JUL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0