HALLÅ VÄRLDEN

JAG INSÅG JUST VARFÖR JAG KÄNDE IGEN HEN SOM TWITTRADE DET JAG NYSS CITERADE!!!!!!!!! Jag ba Vem är hen varför känner jag igen kristdemokratens ansikte VEM ÄR DET!! (Jag är så nyfiken att jag hade dött av hjärtattack om jag ej kommit på det). Jag har serverat denna person på mitt jobb!!!!!! HALLÅ! Hen har ätit hos mig och jag kände supermycket igen hen pga diverse anledningar. Fatta kul? OHMYGODOHMYGODOHMYGOD JAG SÅG JUST EN TILL TWEET!!!! Herregud vad händer. Tweetsen:
Ulf Malmros: Tåkigt om de kvinnofientliga muslimerna i Egypten tar makten. Religion är ingen snäll sak.
Hen svarar: finns det kvinnovänliga muslimer? ;)
För det första. SÖTIS ULF VI ÄR MEN TOBY! För det andra. Dafuk. Ska nu fortsätta denna spännande spiral ner i en kristdemokrats psyke. SKOJA. Alltså twitter har skadat mig och mitt språk. Men ja. Ska väl titta lite på hens tweets. SEN PLUGGA. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0