Hej bloggish

   Hej bloggish.
   Hej.
   Har varit på bal ikväll. Det var ungefär 20 000 gånger roligare än jag trodde det skulle vara. TJUGOTUSENGÅNGER. Har en ny kärlek i livet, har fått hundra nya kärlekar i livet denna helg kanske. Resultat av YOLO-ness som tar över mitt liv. Har sovit 2 timmar på de senaste 40 timmarna. Druckit sjukt mycket alkohol (SJUKT) och dansat som aldrig förr - helt seriöst, det är inget jag bara säger. Och det är tisdag? Så himla konstigt haha. Att festa söndag måndag. Jaja så ärde att vara YOLO. Mår bajsigt nu men alltså det var så värt det. Och så fick jag skjuts hem ikväll av min goseväns papa vilket gjorde mig lycklig i hjärtat. Ni vet när småsaker underlättar livet så man suckar lite av värme. Ja exakt så. Nu ska jag berätta om diverse pojkar från helgen.
 
   Snygg-karl. Gosegosegose. Men det går ju inte. Ellerhur? Nej sa ju det. Ursäkta har jag crushat på denna pojke sedan vi först träffades för ett och ett halvt år sedan eller? Ja. Ja det har jag. Utan större avbrott. MEN VA SKA MAN GÖRA DÅ! Usch blir så trött på mig själv men när det händer fina saker. Trots att de händer ca aldrig (en gång i halvåret MAX), när de väl händer blir jag så lycklig i hela hjärtat att det nästan, nästan är värt å vara dryg resten av tiden. Ja. Får väl se vilken vägg den vägen leder till.
   Folkets-karl. Ingen riktig karl men han blev väl en ändå på NÅGOT VÄNSTER. Snygg. Man. Har typ ej pratat med mannen endast spanat på honom sedan första after worken på Folkets. Vaskamangöra. Mer awkward var det igår på personalfesten när min chef sa till honom att "jag skulle kasta min bh på honom och haffa". Men men. Eyecandy i alla fall.
   Gamla karl. Har börjat höra av sig igen. Mycket. Det är ju lite tokigt och ovant men jag tycker så mycket om honom ändå. Trots att han legat med min klasskompis vilket är sjukt konstigt. Menmen. Vaskaman göra, liksom? blöblöblö.
   Marshall. Haffa guzz på balen, lyfte upp mig to the skies (skoja) och det var så länge sedan jag blivit uppburen att jag trodde jag skulle dö. Ville bara skriva detta för att det ej ska förglömmas.
   Arinas vals-kille. M-hm. Vad jag och hon gjorde hela kvällen: dregglade efter denna kille. Helvete så snygg, vill dö. Sedan tände han min cigarett efter balen och mitt hjärta kanske hoppade över några slag. Det är väl en dröm jag haft som gick i uppfyllelse (scenariot: "har någon tändare" *snyggaste personen svarar* "ja absolut" *tänder cigaretten jag har i munnen*). Så. Jävla. Snygg. Är inte van vid snygga killar i min ålder, speciellt inte killar som har annorlunda klädstil än resten av världen. :') hans kläder påminner om snygg-musikern. Just saying.
 
 
   Alltså natten söndag/måndag (eller ja, morgonen) så åt jag och Nikki rostade mackor med brie ost till fyllekäk. Bästa fyllekäket jag någonsin varit med om. När jag sedan vaknade efter två timmars sömn klockan 07.00 på måndagsmorgonen kom hennes katt och gosade med min fot. Sen la han sig på mig. Mysigaste någonsin. Har blivit kattgalen UNDRAR VARFÖR haha nej men alltså katter är bäst, djur är bäst. Det var det jag kom på nu. Snyggkarl skadar ju mig genom att jag tänker på honom i x antal dagar efter att han gör något av sina utfall. Som övernattningen i fredags. Men alltså. Jaja. Gosnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0