HETS

   1. Innan jag börjar skriva livet på en pinne som jag är så duktig på (alltså att fånga livet i min blogg) så måste jag bara säga. MIN GOSECHEF TYCKER OM MIG tror jag hoppas jag tror jag OCH GILLADE JUST EN BILD PÅ MIG PÅ INSTAGRAM. Bilden var så här ful : 
Och texten var: här ligger väl jag i min lilla jobbskjorta å skrattar pga så trött att jag ej kan röra mig #SMYGREKLAM
   2. På en instagramrelaterad punkt så gillade snyggkarl en bild malin la upp på mitt ansikte. Bilden var så här ful:
 
Och texten vad: Mitt i en hetsig kattdiskussion
 
   Ja. Recap på mitt liv: efter min gosechef + min utgång så är vi vänner tror jag. Hon är nog lite av min gurlcrush som jag säger hela tiden samt bäst. Igår var jag i Stockholm och hälsade på ABC gruppen med kåriz, det var kul och nu vill jag jobba där pga tycker om grunderna i företaget. Typ. När jag kom hem från stockis träffade jag Malin och söp henne under bordet :) det var också roligt. Vi pratade och skrattade och gosade på Pitchers, sen gick vi till Bill o Bob och gosade, skrattade lite mer. Träffade alla människor jag känner  (skoja men typ) på stan då det var lördag och Då Är AlLa UtE och en viss idiot försökte kyssa mig. Igen. Det var otrevligt och jag kände mig elak som dissade ett helhjärtat initiativ då initiativ enligt mina principer är bra och dissning av de dåligt. Men vaskamangöra. Så då sprang jag därifrån och pratade med KANSKE VÄRLDENS SÖTASTE KILLE som jag trodde var för cool för att prata med mig. Men han kom till och med ihåg vårt förra samtal som varade ca 3 minuter om att vi bägge två hade vinröda Dr Martens. Då blev jag glad.
   När allt stängde och bussen skulle gå bestämde jag och min YOLO-spirit oss för att inte åka med bussen utan gå hem till rolig vän 1 med rolig vän 2 och kolla på Bridget Jones. Det är olikt mig men ibland tar väl YOLO-spirit ba over :P Så vi promenerade hem till hen samtidigt som Viktor kastade sig i snöhögar och låtsades att ha var en superhjälte medans jag sprang runt som en höna och ba "slutaaa du får snö överallt du kommer bli sjuk du har inte ens vinterskor på dig herregud du har snö överallt du kommer bli förkyld slutaaaaa!!!!!". So much for YOLO-spirit, men herremin den kan ju inte ta över hur mycket som helst? Det måste finnas gränser :P Ibland YOLO, ibland inte. Och min YOLO-kvot var redan fylld av att jag missade bussen med flit. So badass so hardcore.
   När vi kom hem till rolig vän 1 med rolig vän 2 kollade vi mycket riktigt på Bridget Jones och drack blåbärsté. Det var gosigt då jag inte umgås med dessa pojkar själv, någonsin. Så det blev ett äventyr. För mig. Sen sa vi godnatt men låg och pratade i två timmar till tills klockan blivit ca 6 på morgonen då alla somnade. Som ett riktigt slumberp a r t e y nivet när man var liten.
   Mindre roligt var livet idag när jag skulle jobba och hade panic över att åka hem/vara ofräsch/allt. Jag började jobba 13.30. </3 Slutade med att jag gick upp 12 tsm med rolig vän 1 och 2, sedan åt vi god frukost och kollade på Muskhjälpen samt Emil i Lönneberga (BJÖRN GUSTAFSON OCH ALLAN EDWALL ÅHÅHÅH). Sedan krigade jag till jobbet mot livet, i smink jag sovit på (på ansiktet) och kom 10 min sent. Min första försening. Det kändes DÅLIGT.
   Och nu är jag död :) Hejdå godnatt snyggkarl är gosig men jaja vad ska man göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0