“I exist for you.”

   ALLTSÅ hetsuppdateringen som varit idag men jajajaja. YOLO. Scandal är så sjukt jävla bra??? Är så kär i Olivia Pope + Presidentis Fitz. Deras kärlek. får. mig. alltid. att. dö. och. gråta. Kerry Washington och Tony Goldwyn heter de. Ok *kom ihåg*. Han är så himla gud, har tydligen regisserat gammla Grey's avsnitt? BABE!!!! Saknar britten i serien dock. Sämst att han förstann :'''(
 
 
   Min kärlek är på nästan samma nivå som min kärlek till Bones och Booth. NÄSTAN. Men alltså. Dessa två i klippen. Jag vill dö. Deras "one minute" är kanske det enda jag vill från mitt liv när jag dör. Även detta: http://www.youtube.com/watch?v=h817z6UnSmY. Vsg Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0