if you need somewhere to fall apart

   Okej saknar eventuellt festival LITE SÅDÄR lite. Kanske borde åka igen, eventuellt, om jag har någon gos som kan värma mig. Så länge är mitt kärlekssubstitut ordet "eventuellt" som kanske är det bästa. He he nej men älskar numera det ordet så lite kärlekssubstitut är det allt.
   Hetsar så mycket på bloggis att den blir ful men alltså bryr mig inte så mycket egentligen eftersom den är jag och jag är rörig (mindre rörig tackvare bloggen dock, tror jag, eventuellt). Tänker alldels för mycket på snyggkarl, helt seriöst i all seriöshets namn så tänker jag verkligen på hen för mycket. Vet ej hur detta ska avstyras, möjligen genom att inte vara hos manzi och hennes man på nyår då snyggkarl kommer vara där och slå mina förhoppningar, som alltid kommer hur mycket motvillighet de än får kämpa emot, ner i marken. Spelar ingen roll nu. Tar nyår som det kommer. Önskar att jag kunde vara överallt på nyår. Men tänker inte vara en av de som går på stan och, väldigt melodramatiskt, berättar för sina vänner om hur jobbigt det verkligen är att ha så många fester till nyår att man liksom inte kan välja. Och försöka låta genuint bekymrad men misslyckas fatalt. Det tänker jag inte göra. Jag chillar. Ska vara med bästa SHIT HAPPENZ på nyår och äta middag och dricka sjukt mycket sprit så vi alla dör och sedan, sedan får vi se vad som händer. Kanske händer inget pojkrelaterat mot alla samhällets förväntningar på alla happenings någonsin. Kanske händer något pojkrelaterat. Vi chillar. Just nu i alla fall. Varsågoda för nu återupptäckte jag photobooth:
 
 
  Mina armar ser lite läskiga ut på vissa bilder men alltså det får ni ta. FISKPUSSKRAM
 
eNgOSIGlÅT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0