Jag vet inte vem jag e, men jag vet att...

   ...Jag har en identitetskris. Snyggkarl är gosegos och jag tycker så mycket om nu när han vågar prata med mig. Taxikarl är världens största idiot och jag är så arg på mig själv som någonsin trott annorlunda. VÄNTA NU, ingen har bara en sida??? JAG VET. Men jag undrar bara lite i förbifarten; berättar han om sitt liv för alla sina haff? Pratar han ens med sina haff? Har han glömt mig alt. tycker jag är SJUKT ovärd? Vad tycker han om mig? Jag hatar honom? VÄNTA NU, det säger du om alla dina haff - att du hatar dem. JAHA ja men det gör jag väl men skit samma jag kan väl låtsas. Blev dock sjukt ledsen idag när det slogs i mitt ansikte att taxikarl inte alls är den jag önskade att han var, i mitt huvud, den jag byggt upp att han är. Han är något helt annat och mycket sämre, det är tråkigt sorgligt bistert och lite patetiskt för oss bägge.
   Snyggkarl börjar dock vända om till en gosegos som pratar med mig och säger gulliga saker (det gör han alltid men men tok) och inte är så jävla lam längre. Det är skönt, kul. Hoppas det håller i sig. Hoppashoppashoppas. Och mannen mannen, taxikarls bästa vän vars efternamn slutar med ett löv nej inte ett löv - ett BLADh. Han är också fin, känner igen mig och är fetsnygg.
 
   JESSICA, varför skirver du bara om killar? Är ditt liv inget mer? Är du inget mer? Jo. Men som sagt, har något av en identitetskris just nu. Så. att. e. Ja. Då kan det bli så här. Godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0