Massa bajsprat som vanligt

   Hej. Hejhej. Endast hetsinlägg här på senaste hahahah. Det är ok. Löv ze blogg anyway. Jag är sjukis. Jobbar ändå. jobbar hela tiden. Går in i saker, dör, men jobbar. Hostar och snorar. Och jobbar. Det är kul att få känna sig som en tvättäkta krigare en liten stund.
   Detta skrev jag... igår? Möjligen. Är lite halvdålig på det där med att avsluta inägg. Sedan jag skrev det så har jag varit på gosteater, gosmiddag och julfest samt sovit i en hemsk bäddsoffa. Det var kul, gosigt, tråkigt, fint, skäggigt, bra. ALLTSÅ vet ni ens att jag blev utbildad i hur man kliar skägg rätt igår??? BÄSTA EVER? Två skäggiga ba : du är inte så bra på å klia skägg. Jag dog av identitetskris över att jag är dålig på skäggrelaterad sak. Blev sedan lärd i skäggkli. Kände mig bra igen. Mhmm. Skoggsis är för övrigt världens mysigaste och jag miss dat ass men vaskamangöra när det aldrig varit ens eget ass. Vad. Ska. Man. Göra. ? Fortsätta dö över hans fina blickar fina skägg fina allt. Hejdå nu ska jag jobba.
 
   Tanke: Ebbot är som Di Leva fast coolare och riktigare. Ebbot <3 OMG FLASHBACK, har inte någon någon gång sagt till mig att jag liknar honom? Elakt. Och att jag liknar Ola Salo? Snällt. Har nu, äntligen, fått höra att jag liknar Laleh också. Ohoh :') Förutom Sibel och Gina rå. Hehehheh. Detta med look alikes är kul tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0