motvillig instabil obekant avskalning

   Vet inte vad jag ska ha på mig på nyår åh är så trött mitt hår är inte ens långt andreas kullberg är det bästa som har hänt världen jag behöver absolut ingenting mer i livet än hans röst helt allvarligt jag skiter i allt i alla hans röst är det finaste jag varit med om i kombination med att man vet hur han pratar samt vad han utstrålar. Ja det där med hans utstrålning går då inte att sätta i ord skrift bokstäver eller dylikt nej absolut inte absolut inte men den finns där man måte uppleva den för att förstå alltså jag är så trött borde sova för en timme sedan buhuhuhu men livet på natten med vintern och rösten som är hans (från spotify obs inte i r l) är så fint så där vackert som livet har en vana att inte vara men så är det lite så nu åh dör verkligen hela vägen in i min benmärg mitt hjärta min hjärna mitt allt av hans röst klarar inte av kan inte hantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0