Ryckigt

   Alltså får galen-ryck på alla som skriver SÅ DÅLIGT SÅ HIMLA DÅLIGT ÅH KAN INTE GREPPA. Känner mig så överpretto som känner så men, seriöst? Varför läser inte alla människor någonsin igenom sina saker före publicering? Det skulle rädda mig hjärna. Behöver göra så mycket ex duscha plugga innan nio men orkar inteeeeeee. Varför. Ja. *läser igenom gamla inlägg för insperation*.
   Vet ni att Britten är världens finaste eller? !!! Innan jag fortsätter vill jag bara påpeka att alla inlägg blir gosigare att läsa med valfri låt från Amelie soundtrack i bakgrunden !!! Han postade en bild på löv med texten "Löv will tear us apart". Alltså. Älskar dig. Han är så töntig och hade tydligen sagt något i stil med "ja, som ni alla vet är jag väldigt töntig och jag tänkte göra si och så och si men, det var för töntigt". ÄLSKLING JAAAAA VI KAN VARA TÖNTIGA TILLSAMMANS. Skoja. He he. Nej men. Skojade inte.
   På tal om töntigt skriver alla om snön på fb och är SuPeRdUpErMeGaFyNdIgAaAaaAAAafeölsdföl, typ "åh ska jag berätta en hemlis *bygger upp stämningen i tjugo meningar* det snöar ute". HAHHAAHHA FAN VAD ROLIGT. SKÖNT ATT ALLA HAR HUMOR HA HA HA. Men det var faktiskt en som var lite kul från min ca coolaste fb-vän aka han som sminkar alla kändisar t ex Dragomir Mrsic som är SÅ gosig i snabba cash??? Och även är allmänt ascool när han lägger upp hemliga klipp från Hypnotisören, filmen som innehåller massa Persbrandt inkl. skäggrasp så den är ju kanske det bästa som har hänt svensk film i år (eller alltså egentligen är det svårt då så mycket bra har hänt). Ja nu sidetrackade jag lite, som. alltid., om hur cool denna person är men han hade i alla fall skrivit. "Hur stänger man av snön... finns det någon app??" Heheheh. Det var den enda roliga uppdateringen om snön så vsg :)
   Tillbaka till Brittis! Love you?
   Lyssnar på denna The xx – Angels låt och vill jättemycket vara kär i någon. Men det är jag inte. Till skillnad från resten av the wörld så jag får väl projicera all min kärlek på Brittis.Lååååt mig bli kär i någon baraaaaaa ska gå nu är psyk pga träningsendorfiner hejdooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0