Så himla psyko

   Alltså kan jag få bli kär eller? Hatar alla. HAHA skoja. Hatar inte alla. Men hatar ändå alla. Hathathat. HAHA alltså jag är så psyko just nu för det är natt jag är övertrött och försöker plugga. FÖRSÖKER PLUGGA. Hatar alla som säger psyko som det stavas alltså ej angelifierat. HAHA noobs. Skoja, mena n00bs. Japp. Så. Hatar taxi-carl??? Kan hen sluta hänga i västerås eller det är awkward. Hatar gamla-carl??? Kan hen sluta prata med mig eller det är awkward. Hatar snygg-karl??? Kan hen sluta gosa i min hals eller det är AWKWARD HATAR ALLA FÖR ATT ALLA ÄR SÅ AWKWARD OCH STELA inkl mig själv UTOM MINA GOSISAR FÖR DE ÄR BÄST bästbästbäst är mina gosegummor.
 
p.s. tror jag håller på att bli galen kanske d.s. p.p.s. skojade med förgående ps! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0