SAKER JAG GJORT DET SENASTE HALVÅRET

Skrivit i min finaste lille prinsen-kalender med glittermustaschs bokmärke.
 
Tagit körkort.
 
Har tänkt på pojkar, haft abstinens och skrivit konstiga anteckningar på min mobil.
 
Har tyckt synd om mig själv
 
Gosat med vänner hos Livia
 
Har varit i l'ecole (älskar: påsarna i bakgrunden av bilden)
 
Har haft elevkåris duties
 
Har gråtit över världen. Återkommer till den här bilden någon gång i framtiden
 
Har varit i Eskulstuna och hälsat på med fiski
 
Har badat mycket
 
Varit på maskerad med temat "Inte min stil"
 
Har gosat med lite stycke familj
 
Och annat stycke (vet ej hur mycket det syns men vi hade oavsiktligt båda randiga tröjor, svarta byxor, röda skor på oss)
 
Mer familj
 
Mer familj
 
 
 
Tog väl en sväng förbi London också (OBS eget inlägg om det borde finnas??)
 
Varit på festival
 
Barnkalas
 
Haft afterwork
 
Slutligen: Ätit
 
 
JULbakat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0