Why oh why

   Jag blir så arg att jag imploderar när folk ser islam som värre än kristendomen. Jag imploderar exploderar dör avlider tynar bort gråter spyr kräks skriker. All religion är enligt min åsikt FUCKED UP OCH JAG HATAR RELIGION SÅ MYCKET, personligen. Men att sedan, som """""sekulariserad""""pfmsdlkmflkdmdskl säga att en av världens största religioner är bättre/sämre än en annan av världens största religioner. Det är fan dumt. Överallt. På alla sätt. PÅ ALLA FUCKING SÄTT. Fattar ingenting fattar ingenting av hur man kan säga så. Det är som att ta ställning för Israel/Palestina och säga "den här är det enda rätta som har varit den sidan som gjort det enda rätta hela tiden". Uppenbarligen har båda sidor betett sig sämst och mindre sämst (som jag förstår det nu är en sida väldigt förstörd och den andra sidan förstörande och så vidare men man förstår poängen hoppas jag). Alltså määäääänniskoooooooor
 
Detta skrev jag alltså i fredagsmorgon, utan sömn i bagaget, innan mitt läskigaste ickenationella prov någonsin. Så. Men nu är jag så sjukt bakis och slut efter att ha jobbat 7 resp. 9 timmars pass fredag,lördag och sedan gått ut och druckit massor med roligt. Med roliga människor!! Bra helg. Bra helg. Hetsig helg. Hetsigt liv. Idag ska jag bara ligga i min säng och inte göra något ansträngande, en kanske förtjänat det nu. Men det känns bra, i morgonens dimmighet så känns allt ändå så bra?? Bra. FÖR ÖVRIGT kan inte fatta att jag outat min blogg för ett flertal människor???? DÖMMER NI MIG FÖR VAD JAG SKRIVER I MINA STADSVANDRINGAR, YOU WILL DIE. Åhnje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0