You're from the 70's but I'm a 90's bitch

   ALLTSÅ
1. Jag vill också ha sånt där fult jävla underbart dösnyggt lilaröttmörkt läppstift alla har just nu? SÅ SNYGGT? VILL DÖDA? SKULLE JAG ENS PASSA I DET? SÅ MÅNGA FRÅGOR?
2. Jag orkar INTE INTE INTE INTE läs INTE med drama på juldagen. Min enda lediga tid ska spenderas med skratt feelgood lyckorus YOLO och ev. hångel och absolut inte drama under några omständigheter. OBS tillfällen då drama kan förekomma är när jag ska vara En BrA vÄn och lyssna på någons fyllesorg och jaaaaag viiiiiiill inteeeeee varaaaaaa ennnnnnn braaaaaa määääänniiiiiiskaaaaaaa jag vill bara vara en självisk bajskorv som skiter i andra HAHA SKOJA då skulle jag ju vara en moderat och hata mig själv.
3. Fågeln som vrider upp världen är så fin bra bäst fantastisk men jag har ju för fan läst slutet på WIKI för att kunna skriva klart uppsats om boken och stampat alla mina principer till smulor. Åhnej. Den är fantastisk ändå men jag är tragisk.
4. En skäggig man svarade på en tweet jag skrev när jag citerade honom idag. Jag blev glad för jag fick ":)" av skägg. Så. Att. Eh.
 
   OBS!!!! Ang. 2, jag tror jag blivit gammal och så. Skit samma YOLOYOLOYOLO.
   OBS!!!!!!!! NUMMER TVÅ. Texten nedan på bilden. Så smart. Så bra. Så fantastisk. Så fulländad, är du Daniel Handler. ("Vadå Daniel Handler det står ju undertecknat med Lemony Snicket???" om någon någonsin tänker så i ett nedlåtande sätt kommer jag bränna hens själ med min blick (låt inte detta frånta texten denns bästhet)).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0