3 stycken, 3 världar, 3 poetiska saker i rubriken

Åååååååhe jag skriver så bra när jag inte försöker prestera/när jag inte tänker på vad jag skriver. När jag bara chillar, så att säga. Men det duger inte, är man duktig ska man väl kunna skriva bra på beställning? Jag tror det.
Men egentligen är jag ganska duktig på å hitta inspiration i till synes tråkiga/sämst saker, för vad annat kan man göra? Om man måste göra det så blir ingenting bättre av att klaga på hur sämst det är mer än fem minuter (det kan vara skönt, mer än så blir bara oproduktivt), sen är det dags att ta tag i livet och den där saker som är tråkig/sämst. Till synes tråkig/sämst. Blir lite trött på människor som inte fattar det där med attityden ibland, de blir så uttjatade.

Den här bloggen är fin tycker jag. Den är bra. Här samlar jag mitt finaste (och diverse ordbajs som det ovan men det är iallafall ärligt såååatteeeh). Åh det är bra att jag har den, inte för att få utlopp för saker vilket bloggar ibland kan ha som funktion, utan för att jag
alltid blir lite lycklig och varm i hjärtat när jag går in på den. PUSS!



Colin! You can drive me anytime, if you know what I mean.....
Och med drive me anytime menar jag självklart ge mig skjuts i Frankrike osv.
Trackback
RSS 2.0