saker i mina utkast

Detta hittade jag bland mina utkast på jessicaspersika bloggen

Utkast: Aug. 22, 2011
drömmarna på våra dunfjun är väl fina

07 Juli, 10:05 2011

ah ah ahhhh nej nu är du överallt sluta vara överallt det fungerar aldrig.



Det är fint! Antar jag. Åh ibland lyckas jag vara poetisk<333 Ska skriva ut alla andreas kullbergs och tengblads texter på den här bloggen. För jag vill ju ha dem någonstans! Ju. Fintnog.

do you remember, when we met? do you remember or are you trying to forget?
the music stopped, and the stars wept; when we met.
the black hat that you wore, the frensh kiss by the drugstore, the music we loved, the letters we wrote, I think you forgot it. I think you forgot it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0