these offenses might have been overlooked, had not your pride been hurt by my honesty

Åh språket i den här filmen (boken egentligen men nu pratar jag om filmen, tack jane austen<3). Kärleken i den här historien, karaktärerna. ÅH bästa. Varsågoda för epilepsi-anfall av alltför många gif-bilder i rad. Totally worth it (för er alltså).











"you must know surely you must know it was all for you
"



OCH NU TILL DET BÄSTA, FINASTE I HELA FILMEN:



Menar hon Darcy??? Menar hon Matthew??? Menar hon skrattet?? Eller bilden i största allmänhet?????

You will never know, mina vänner. Vad jag k a n säga är; jag menar definitivt inte Keira. Duh. Och Mr Darcy är min man för evigt. Det kommer aldrig någonsin finnas en man som får lika mycket kärlek från mig som Darcy. Inte för att överdriva men. I have no regrets.
Trackback
RSS 2.0