åh! du är ju underbar på alla sätt och vis

HÅLL KÄFTEN! håll käften håll käften håll käften.
haha insåg den vilseledande rubriken som hintade ett trevligt, fint, mysigt och kärleksfullt inlägg. inte nu.
jag säger aldrig håll käften i verkligheten, aldrig till en människa för det är överdrivet brutalt otrevligt, möjligen till en sak tex min mobil. men alltså. till en människa via datan kan gå, för att få ut aggressioner liksom så att säga. håll tyst bara. känns som att det här kommer bli ett bittert och argt inlägg då jag klagar ovanligt mycket. OK DET ÄR OK. varför blir jag arg när det "inte ens rör mig"?? för det rör någon jag tycker otroligt mycket om/älskar och bryr mig om? trots att personen i frågan antagligen inte alls har någon aning i världen/rymden om hur mycket? åh läser om händelsen som fick mig att psyka ur (fb <3333) och blir LIKA ARG. vad i helvete?
varför? älskar du verkligen henne???? eller känner du bara att du behöver svara gulligt på hennes kärleksord?? INGEN VET.
håll tyst, se på en jättebra film ni älskar, drick te och mys istället för fasiken. lyssna på kloka ord och inte substanslöst ordbajs. båda två. fast ja, inte nödvändigt vis håll tyst till den jag bryr mig för mycket om. men till den andre som är så mycket för mycket. åh hej högstadienivå. mina meningsuppbyggnader fallerar fatalt på natten. fallera fatalt är två roliga ord att ha tillsammans.
men hörni! alec baldwin stjäl mitt hjärta på trean med sina blåa ögon och vattenkammade svarta hår. MAN. så tack för att jag fick skriva ur mig bloggen, fett avrej. kramar kära läszsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0