herre jistanes

herre mina gudars skymningar och jesus. vet inte varför jag pratar såhär eller varför jag just blev religiös.
"jag kommer för alltid ångra att jag inte följde med dig hem ikväll."
jag kommer alltid att ångra att jag inte drog med dig in i taxin. eller inte. vem vet. INTE JAG IALLAFALL. vet inte längre vad livet gör med mig. vet ingenting. minst av allt vet jag nåt. HAHA. haHA. så ska det vara. haHA! eh okej. han är typ världens finaste. men let us not blow this out of proportion. this was not something. my dear.
"jag vet ju att jag kommer saknar dig ikväll *kysser näsan"
"följ med då"
"vart då?"
"ja men vart ska jag? hem!"
"*ler i en paus....nej! nej men det kan jag inte"
haha tack för att jag återfick hoppet om mitt liv. om att jag får kyssas. om att saker kan vara bra och enkla och goda. lite salta (han hade ju shotat trots allt. åh nu blev allt dåligt och det låter som om han bara var full. det var inte därför.). han respekterade ju allt tillräckligt för att inte hoppa in i taxin med mig. gud vet vad som hade hänt. GUD VET, BARA HAN MVH SUPERRELIGIÖS. taxichauffören var världens sötaste.
"förlåt att du får vänta" - pga att han ville att jag skulle "ta det lugnt" och inte åka utan kyssa mig mer istället.
"hiha, ingen fara". ÅH SÅ SÖT KVINNA. kom från skåne. söööööööt. söt.

nähmen. SÅ KAN MAN JU GÖRA. om världens charmigaste man försöker kyssa en. lite kan man stå emot, men bara lite. en liten stund. inte en lång. bara en liten.
*pussar mig. *pussar honom, två gånger. *jag slutar
"det räcker."
fan vad hårt jag är ibland. /kaxig

p.s. han är fan en man

varför öppnar sig alla för mig? javeteinte. två pers inom loppet av 1 timme blev mycket, jag blev trött. men sen kysste han ju mig. KAN JAG SOVA NU ELLER? svar nej. nej det kan jag inte. GOD OCH NATT MATTHAFAKKA

"vi ses ju snart igen. ja det hoppas jag. det gör vi väl". -han

mvh tjej som aldrig ser (träffar) honom.


-insåg just att jag tävlar med bollen, gick och dränkte mig själv.
Trackback
RSS 2.0