SÅ. MÅNGA. BORDEN.

jag saknar nog min blogg lite. vill flytta över här men ändå inte alls.
idag lyssnade vi på beatles men bilen bytte till mello och sean banan som sjunger om string eller något i den stilen. då blev jag ledsen för det bästa med bil är musik.
annars är lasse, cornelis, håkan och fina musiker bäst i hela världen. varför lyssnar jag inte på tjejer? dem enda som finns på min mobil (min största musikkälla i livet som är ack så sorgligt begränsad ibland men ändå inte, är bara bortskämd av spot i fy) är typ cat power och feist. å andra sidan finns varken lasse, cornelis eller håkan där. damn you freemusicdownload-app!!! fick iallefall lite broder daniel, så det var ju skönt.

nu ska jag duscha och sörja att mitt hår inte är långt! ÅAAGHUE -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0