Åhåhåh

HAHA OKEJ HEJ VAD HÄNDE MED LIVET? VET EJ MEN ÄR I NÅGOT SLAGS LIVSRUS SOM JAG SAKNAT SÅ OTROLIGT MYCKET PÅ SENASTEE TIDEN OCH NU ÄR DET TILLBAKA HÄR OCH JAG KÄNNER BARA ATT JAG TÄNKER GE FASIKEN I ATT OROA MIG ÖVER NÄR LIVET SKA BITCHSLAPA MIG IGEN. JUST NU KAN JAG BARA FÅ RUSA EN STUND!!!!!!!!!!

Så. Åh. Vad underbart. Allt plugg hamnar i min hjärnas skymundan bakom detta rus och det är ok. HAHA OKEJ LISTA.
1. Morgonen börjar med den maffigaste frukosten i världen som en man anmärkte och jag bah dördördör.
2. Cooper-hetsen var total. Det gick bra och jag firade med fett och lungförorening.
3. Kebabpizza super - no more words needed.
4. Teater mys häng bäst.
5. Mös i mormors nya lägenhet. Antagligen finaste lägenheten mina ögon någonsin skådat. NÅGONSIN.
6. Fick alla game of thrones på usb. WHAT UP
7. Fick ny fin mobil

OCH SÅ DET DÄR: VAD HÄNDE MED LIVET? VEM BRYR SIG TACKA Å TA EMOT BARA JAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså. åh. saknar denna manmanman som man bara dördördör för då man inte kan fåfåfå honom

2012-11-15 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0