HIHIHOHÖ - nej.

Jag bah "MEN ÅH är du dum i huvudet?" och hon bah "Hääääägnäggnägggnäggja". Bitterheten som uppstår.

Okej så här, ska vi säga så här; du slutar kika. Så slutar jag tänka. MEN ALLA SKA KIKA SÅ HIMLA MYCKET, VARFÖR?! Kolla eller blunda, inget jävla kikande. Det är irriterande och missledande (på något sätt enligt någon logik). Sluta ha gosigt fluff-hår, bra rasp-skägg och bajs-blick HAHA ÅH VAD ÄCKLIGT JAG DÖR DU HAR INTE DET HAHA USCH okej ändrar sista till "nyfikna kik-ögon". När du har det blåser jag upp allt i mitt huvud och känner mig som en idiot. Det är ej värt, ok? "Inte okej". Eh det var bara det. (Typ inte men ah det är aldrig "bara det" nästan, varför sa du inget annat?).

VISST KÄNNS DET SOM JAG SAKNAR LASSE? Ja. Hinner inte med all bra musik, speciellt inte när den ej infinner sig på min mobil av sig själv. Men nu ska jag läsa Hemingway. Den är rolig för Robert Jordan och Maria är så himla gosiga trots att det utspelar sig typ i ett tält under krig men ok. De är ändå söta. Hittils *dumdumdumdum*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0