Lättnaden som uppstår (oprovocerat?)

Allt känns så skönt just nu för om jag säger "haha kan alla sluta leva" menar jag inte "orkar inte leva vill sova hejdå" utan jag menar "haha jag roar mig själv med att överdriva livet och det är kul hihihi".
(Ja såhär kan det låta när Jessica bryter ner/isär sina egna tankar)



På tal om annat *bryter av med bilder på mannen som spelar John Lennon i Nowhere Boy* är jag SÅ SJUKT TÖNTIG? Alltså vill typ visa vad mapparna på min dator heter. Min samlingsmapp heter "lovelovelove" och därifrån går man in på "finaste". Väl där öppnar sig ett smorgosboard av mappar med fina bilder däribland "övriga fina män". Jag döper bilder som är fina(snyggamän tex) som jag hittat på typ tumblr till saker som tex "vem är du ens" "sluta döda mig ok" "snygg 1" "snygg2" "snygg3" "breath where did you go" "omg jag kan inte ens" "vilka är dom här männen" och "jag älskar dig".

Är jag efterbliven? Hahaha dör. Sen insåg jag att det är lättare å hitta en bild på en speciell person om man faktiskt döper bilden till personens namn. Har man då flera bilder av samma persom måste man komma på olika versioner av namnet. Jim sturgess blev "jim" "jimsturgess" "jiiiiim" "JIMPAN" "stureglas". Ok varför skriver jag ens detta det är pinsamt
Trackback
RSS 2.0