Gosgosgos

    Älskar att jag överdramatiserade förlusten av näst senaste inlägget så pass att det känns ovärt att ens skriva något på bloggen nu. Ha-ha. Men det var liksom första inlägget på en evighet, asbra, förlorat. OBS! Senaste inlägget som jag hade glömt men såg nu, det deppiga, handlade ej om detta. Såklart. OBS!
   Anywho anyway anyhow har jag tänkt en massa saker idag. En massa "ÅH fan vad jag borde skriva ner det pga bäst"-saker som jag sedan inte skrivit ner. Jag har läst en massa i Fågeln som vrider upp världen. Den är så himla fin. Så himla fin. Bra. Åh. Blir så ledsen när jag läser *världsabäst* bok som ingen annan bekant har läst eller känner till = kan inte diskutera den. DÄRAV är min livsdröm att vara med i en bokcirkel. Helt och hållet genomseriöst. ÅHÅHÅH jag vill göra en lista! Åh vad kul. Listor som man brukade göra en. gång. i. tiden.
    Alltså min hjärna hoppar inte mellan tankar på detta sätt egentligen (antagligen gör den det men alltså.) utan jag gör andra saker än att skriva klart meningen, mitt i en mening t e x kikar på en blogg - får idé - skriver ner idén helt utan sammanhanget. He he så det kan gå. Men alltså lista. Tänker göra det på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0