Längtan

Alltså. Saknar mig själv. När jag orkade vara gosig och söt och snäll och bra jämt. Orkar jag det fortfarande? Vet inte, har inte tänkt på det. Idag har jag varit tjurig, nej. Den senaste timmen kanske. Sverigedemokraterna med sitt förjävliga, äckliga bajs har smutsat ner min hjärna och kaosat om den lite. För jag blir ledsen. Att det finns människor som tycker att alla människor inte är lika mycket värda att vara där de själva är. Att det finns dumheter överallt. Blir ledsen. Jag blir glad när jag läser den här bloggen. Att jag tycker så mycket om mannen som inte är min eller så, men ändå fin. Jag tror inte han bryr sig om mig längre men det gör inte så mycket för jag kan låtsas, och så kan jag trala vidare i livet och tänka på fina SÅ FINFINA kyssar i natten som ingen kan ta ifrån mig. Och tänka att han har varit fin i min värld trots att han antagligen ligger med olika tjejer varje helg. FUCK LIFE SKREV JUST FINASTE INLÄGGET SOM FÖRSVAN????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0