Lizta

Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika beroende på vilken sorts ledsen men föredrar ingen musik när jag är ledsen tror jag.

Beroende av: Allt.

Vad tror folk om dig? Att jag är bitchig tror jag?? Innan de lärt känna mig. Ibl att jag är blåst.

Stämmer det? Nej. (ha ha     ha)

Vad får du oftast komplimanger för? Alltså vet ej. Kanske att jag är 1. duktig 2. fina kläder alt. söt.

Brukar du skratta för dig själv? MEN HAHA ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jg med!!!!!

Nästa mål i ditt liv: Scenskola.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer. Ex; bra vän ringer = yoyo babe. Mamma ringer = hallå. Okänd ringer = Hej det är Jessica. Varsågoda för utläggning.

Vem ringde dig senast? Mamma min.

Antal timmar sömn inatt: Alltså ÅH DETTA! Inatt var första gången sedan ca någonsin som jag inte räknade nattens timmar. Jag gör det absolut alltid annars. Men typ 9 timmar.

Tycker du om din pappa? Ja, alltså åh denna fråga. Men ja. Det gör man ju.

Brukar du komma i tid: JA trots vad världen säger. Skoja, men alltså hatar att komma försent så brukar komma i tid.

När mår du bra: För det mesta.

Hur känner du dig nu: Mår lite illa vill ha chips vill ha imorgon för då ska jag på bio och gosa

Vanligaste färg på dina kläder: Antagligen något mörkt. Men inte bara!! Oftast inkluderat dock.

Var du aktiv i skolan? Men ja skolan är bäst fuck the rest, skojar ganska hårt på den frasen men ja. Tycker om skolan.

Favorit dryck på morgonen: MJÖLK eller vatten. Skoja, helst vin

När brukar du oftast gå och lägga dig? Efter tolv typs.

Sysslar du med någon idrott: Ja, friskis räknas ganska fett då det är bäst.

Är du bortskämd? Nej och ja. Fast; vem är inte bortskämd i Sveriges medelklass? Fo real?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0