Skit

   Alltså är det ok att säga att man älskar sig själv? Jag ska egentligen sova för två timmar sedan, cirkus, för ska upp KLOCKAN SEX NOLL NOLL imorgon och ta bussen till skolan för att sätta mig på en buss till Älvsjö för att få en förlägning av dagens identitetskris på SACO-mässan. Det är då man går runt och kollar vad man ska göra efter gymnasiet i livet. Plugga på Chalmers? Plugga i Frankrike? Jobba som volontär? DÖ I EN SOPPA? KVÄVAS PÅ EN FLUGA? Alltså ja valen är många. Men alltså. Jag vill inte sova. För jag är pigg och har ätit godis och är pigg och har ingen varm kropp i sängen som kan gosa mig till sömn. Så. Jag är vaken. Som en person med IQ av en potatis. Så dåligt. Ska borsta tänderna snart och sedan sova tänkte jag. Men alltså. Träffade inte Mannen i fredags. FAILURE. Fick en PUSS av hans bv. Det var så långt jag kom i min plan kallad LIGGA MED TAXIKARL - the plan. Och gamla karl ligger med min klasskompis. Det är konstigt. Snyggkarl ligger säkert med någon snygg.
   Med andra ord ligger ALLA UTOM JAG. Och det är okej. Så. Men i fredags råkade jag kanske säga till gulleclaes att ÅH MITT HAFF KOM INTE MITT SUPER SECRET NAMELESS HAFF KOM INTEEEEEE buhu. När snyggkarl stod brevid. Den där snyggkarl som ALLTID SKA GOSA med allt och alla åh dum pojk. Så den kvällen var lyckad och misslyckad på lite olika plan.
   Nu undviker jag bara sömnen. Ska sluta med det. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0