Skriftliga Svenska Nationella

   Alltså haaaaaaa VARFÖR har jag en klocka som låter. Så sjukt irriterande? Brukade tycka om klockans tickande men alltså nej.
   Imorgon har jag skriftligt nationellt prov i Svenska och jag är så nervös att jag vill avlida :-) Har köpt massa massa godis för att ha 08.30-13.30. Ja. Fem timmar långt är det. Och jag ska skriva något? Något fantastiskt och hänförande och bara så BRA att man ramlar av sin stol och bryter ihop över hur BRA det är. Så bra måste det vara. Så bra måste jag skriva. ALLTSÅ ÅH.
   Sedan kanske jag träffar Mannen på natten. KANSKE INTE. Man vet ju ingenting när det gäller hen :-) Skoja, jag har ju redan sagt att det är Mannen. Jag kanske inte träffar honom eftersom jag nu förväntar mig att träffa honom. Vet inte ens. Dör. Åh. Varför kan jag inte bara ha en pojkvän som är en blandning mellan Brittis, Jason Segel, Kevin McKidd, G-son, Stephen Fry, Alan Rickman, Lars Winnerbäck, Ed Westwick, Mark Ruffalo, Colin Firth, Soran Ismail och Ricky Gervais. Eller typ. Valfri blandning, valfri person. Att sova med, gosa med och så vidare you know the drill I know you do. PERSBRANDT OCH J BERGER SKA OCKSÅ VARA MED. Så nu är jag nöjd. Men icke! Jag har inte ens en fjutt, ingen alls. Hahahha "fjutt". Roligt: inlägget jag skrev efter mitt och Mannens första haff. Jag var då i chocktillstånd. Ha ha ha ha. Okej nu låter det som att vi haffar hela tiden. Det gör vi INTE INTE ALLS. Läser det inlägget nu. Det var BRUTALT fult och töntig. Det är okej jag var ful och töntig. Var i en stund när jag trodde att jag ALDRIGMERSKULLEFÅKYSSASELLERKRAMASELLERTYCKAOMELLERGOSA och så fick jag det så jag blev glad. Och ful och töntig. Hahhahahahhah varför är jag så konstig och ba, när mannen jag velat kyssa sedan för alltid kysser mig, så säger jag efter två pussar "nu räcker det" och går. Va?
    Ni vet att denna bloggs största funktion är att ta ut kärleks-frustrationer, va? VA? Ja bra.
   Okej måste sluta skriva nu och läsa gamla inlägg för jag snubblade på ett fint och fastnade, precis efter Mannen inlägget, ett om en annan man. Haha. Ja. Hej rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0