Aggressiviteten :)

   ÅH NEJ ÅÅHÅÅÅÅÅÅÅÅH NEJ NEIN NEIN NEIN NEIN ODD SKÄRP DIG FÖR FAAAAAAAAN EN VIDEOBLOGG PÅ RIKTIGT VILL DU LÄGGA UPP EN VIDEOBLOGG FÖR ATT SNACKA MER SKIT FÖR I HELVETE VAD HAR DU INNANFÖR PANNBENET en videoblogg där du säger "vad kul att så många vill ha en RELATION med mig och bella" "men nu lämnar jag toa-debatten jag får tycka vad jag vill" BABY DET HAR DU REDAN SAGT DU TILLFÖRDE ABSOLUT I N G E N T I N G NYTT TILL VAD DU ALLDELES NYSS SKRIVIT I ETT INLÄGG "det är ju väldigt intressant med provotationen (nej tänker inte sjunka så lågt som att citera hur han inte kunde säga provokativ eh he) om jag till exempel skulle säga att jag var moderat, vilket är så kontoversiellt" ÄLSKADE BABY VI ÄR NUMERA ETT BLÅTT LAND DET ÄR INTE SÅÅÅÅ JÄVLAAAA KONTROVERSIELLT JÄMFÖRT ATT SÄGA VAD  FAN SOM HELST SOM ÄR POLITISKT HERRE MIN jag hoppas verkligen han alltså nej jag kan inte ens alltså gud jag avlider han avslutar videon med "jag måste raka mig ser jag jag ser ju ut som jutomten eller nån skön hockeyspelare...... inte planerat" ALLTSÅ HAHA SNÄLLA jag får en sån inblick i deras liv och hur mycket jag skulle kasta mig ut genom deras fantastiska balkong (som kan kan se på BELLAS blogg trots smutsiga fönster :/// hon förklarar att de ska få dem putsade så hihi!) och flyga ner på jääääävla horngatansvänstern där jag kan dö från de för alltid. Okej så dramatisk Jessica men alltså vilka är de och vad tänker de med. Bella skrev förut "vänstern får väl göra vad de vill med sina barn men mina barn ......blablabla" JA MEN DET ÄR SKILLNADEN PÅ OSS GUMMAN NÄR VI SER NÅGOT SOM ÄR FEL SÅ KÄMPAR FÖR MOT FÖRÄNDRING OCH NÄR NI SER NÅGOT SOM ÄR FEL SÅ SÄGER NI NÅGOT NEDLÅTANDE OCH SÄGER LIBERALISM KONSERVATISM VAR MAN FÖR SIG FUCKING SJÄLV VEM BRYR SIG VILKA SOM KOMMER I KLÄMM SÅ LÄNGE JAG FÅR HA MITT SOM JAG VILL HA DET. Jävla tankesätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA okej roligaste inlägget ever och ser hur du kastar dig ut från deras balkong efter att varit hemma hos dom i 5 minuter...

2013-04-26 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0